Blog σε μικρές επιχειρήσεις, τι προσφέρει;

Ακούτε συνέχεια τις έννοιες blog και blogging. Και σίγουρα έχετε αναρωτηθεί αν χρειάζεται και η δική σας επιχείρησή ένα blog. Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για το πως τα blog σε μικρές επιχειρήσεις μπορούν μέχρι και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Πως μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σωστά και τι χρειάζεται να κάνετε για να το πετύχετε.

Τι ακριβώς είναι και τι περιέχει ένα blog;

Το blogging είναι μια τακτική μάρκετινγκ περιεχομένου. Είναι το σημείο εκείνο στην ιστοσελίδα σας όπου μπορείτε να συγκεντρώνετε όλα τα νέα της επιχείρησή σας. Το blog της ιστοσελίδας σας περιέχει μια συλλογή από άρθρα που αφορούν την επιχείρησή σας. Πιο συγκεκριμένα τα άρθρα αυτά μιλάνε για θέματα που σχετίζονται έμμεσα ή άμμεσα με την επιχείρησή σας.

Το blog της ιστοσελίδας σας πρέπει να ανανεώνεται τουλάχιστον μια φορά την βδομάδα με προτότυπο περιέχομενο που δίνει αξία στους πελάτες σας. Τι εννούμε αξία όμως? Με απλά λόγια, το blog σας πρέπει να δίνει λύσεις στα προβλήματα που απασχολούν τους πελάτες σας. Στόχος του blog της ιστοσελίδας σας δεν είναι η πώληση άμεσα αλλά έμμεσα. Αυτό γίνεται μέσα από την δημιουργία αναγνωρισιμότητας της επιχειρήσής σας σε ενδιαφερόμενους πελάτες. Στην συνέχεια θα μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα για τα οφέλη ενός blog. Ακόμα θα σας εξηγήσουμε πως το blog θα αυξήσει τις πωλήσεις και την κερδοφορία σας.

blos σε μικρές επιχειρήσεις                   blog σε μικρές επιχειρήσεις

Blog σε μικρές επιχειρήσεις, 3 οφέλη 

Το blog της επιχείρησης σας λειτουργεί ως μέσο επικοινωνίας και εργαλείο προσέλκυσης νέων πελατών. Για τους υφιστάμενους πελάτες σας αποτελεί μέσο ενημέρωσης για τις εξελίξεις της επιχείρησης σας και κανάλι επικοινωνίας για τα θέματα που τους αφορούν. Ενώ για εκείνους που δεν σας γνωρίζουν αποτελεί τρόπο να σας γνωρίσουν. Πιο συγκεκριμένα οι 3 βασικοί λόγοι που τα blog σε μικρές επιχείρησεις προσφέρουν οφέλη είναι :

1. Θα βγείτε ψηλά στα αποτελέσματα της Google

Στην Google οι χρήστες αναζητούν ενεργά για λύσεις στα προβλήματα τους. Αναζητούν επιχειρήσεις, σαν την δική σας, που πουλάνε προιόντα με τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες τους. Οι χρήστες εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους μέσα από λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με το περιεχόμενο που αναζητούν. Χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις κλειδιά στο περιεχόμενό σας, και άλλες τεχνικές SEO, μπορείτε να εμφανιστείτε στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων της Google. Αυτά τα αποτελέσματα ονομάζονται οργανικά, γιατί δεν χρειάζεται να πληρώσετε για να εμφανιστείτε εκεί. Η Google ανταμείβει τις ιστοσελίδες εκείνες που έχουν προτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο. Για αυτό και οι ιστοσελίδες αυτές εμφανίζονται πρώτες στα αποτελέσματα αναζήτησης που βλέπουν οι χρήστες.

Πώς θα το πετύχετε:

  • Ανανεώνετε συχνά το περιεχομένου του blog σας.
  • Δημιουργήστε και δημοσιεύστε ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για το κοινό σας.
  • Εστιάστε στο να λύσετε τα κύρια προβλήματά που τους απασχολούν.
  • Δημιουργήστε προτότυπο περιεχόμενο.

2. Θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Το πρώτο βήμα για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω της ιστοσελίδα σας είναι να προσελκύσετε νέους επισκέπτες σε αυτήν. Το blogging αποτελεί την πιο αποτελεσματική τακτική προσέλκυσης νέων επισκεπτών. Αυτό γίνεται δημοσιεύοντας περιεχόμενο που δίνει λύσεις στα προβλήματα των πελατών σας. Με αυτόν τον τρόπο τους δημιουργείτε την επιθυμία να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας. Αντιλαμβάνονται ότι καταλαβαίνετε και αναγνωρίζετε τις ανάγκες τους. Αυτό τους κάνει να σας εμπιστευτούν και να αφιερώσουν χρόνο να μάθουν για τα προιόντα σας. Για αυτούς τους λόγους τα blog σε μικρές επιχειρήσεις είναι ακόμα πιο σημαντικά. Κάποιες λιγότερες φορές το blog θα οδηγήσει στην πώληση άμεσα. Τις υπόλοιπες φορές θα δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα για την επιχείρησή σας, θα γίνει η πρώτη επαφή και σε δεύτερο χρόνο και με το σωστό πλάνο θα οδηγήσει στην πώληση έμμεσα.

Για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας απαραίτητο βήμα είναι να μετατρέψετε τους επισκέπτες του blog σε πελάτες. Ένα blog που περιέχει χρήσιμο περιεχόμενο δημιουργεί την αίσθηση της αυθεντίας. Κάνει δηλαδή τους πελάτες σας να πιστέψουν ότι είστε ειδικοί στον κλάδο σας και άρα η κατάλληλη λύση ή βοήθεια στο πρόβλημα τους. Η αίσθηση αυτή σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη που έχετε χτίσει θα τους τους οδηγήσει να επιλέξουν τα δικά σας προιόντα έναντι των ανταγωνιστών.

Πώς θα το πετύχετε:

  • Αφιερώστε χρόνο να καταλάβετε και να ερευνήσετε τις ανάγκες των πελατών σας.
  • Δημιουργήσετε περιεχόμενο που δίνει λύσεις ή βοήθεια στα προβλήματα των πελατών σας.
  • Αποφύγετε πρόχειρο-φτιαγμένο περιεχόμενο. Το επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο καταντά κουραστικό και δεν θα φέρει αποτελέσματα.
  • Αφιερώστε χρόνο για να δημιουργήσετε ενδιαφέρον, ποιοτικό και προτότυπο περιεχόμενο. Μιλώντας για περιεχόμενο αυτό είναι και το κείμενο και οι φωτογραφίες αλλά και το video ή ένα infographic αν υπάρχει.

3. Θα αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας

Το internet δίνει την ευκαιρία να σας γνωρίσουν άνθρωποι που δεν μένουν στα όρια της περιοχής σας ή του πελατολογίου σας. Σας επιτρέπει να εμφανιστείτε μπροστά σε ανθρώπους που ακόμα δεν σας γνωρίζουν. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος γιατί τα blog σε μικρές επιχειρήσεις αποτελούν ένα μοχλό ανάπτυξης κι ακόμα πιο σημαντικό ένα μέσο για δημιουργία αναγνωρισιμότητας.

Σκεφτείτε για μια στιγμή ως καταναλωτής. Έχετε μια ανάγκη που θέλετε να καλύψετε και αναζητάτε στο διαδίκτυο για διαθέσιμες λύσεις. Πως αντιμετωπίζετε μια επιχείρηση με ενεργό blog και περιεχόμενο που δίνει λύσεις στα προβλήματα σας αυτά? Τραβάει την προσοχή και το ενδιαφέρον σας ? Σίγουρα ναι. Το ότι η εταιρεία αυτή αφιερώνει χρόνο να δημιουργήσει περιεχόμενο που είναι χρήσιμο για εσάς δημιουργεί μια αξιοπιστία. Σωστά ? Πάλι Ναι. Αυτό της δίνει την ευκαιρία να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Θέλετε να συμβεί το ίδιο και για την δική σας επιχείρηση ? Αν Ναι, τότε επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας εξηγήσουμε ακριβώς πως μπορούμε να βοηθήσουμε.

Πώς θα το πετύχετε:

  • Ερευνήστε τις ανάγκες των πελατών σας
  • Εντοπίστε τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν
  • Δημιουργήσετε περιεχόμενο που δίνει λύσεις στα προβλήματα τους
  • Γράψτε το περιεχόμενο αυτό στην γλώσσα των πελατών σας
  • Μιλήστε τους απλά, κατανοητά και πρακτικά
  • Δημιουργήστε τους την επιθυμία να συνδεθούν μαζί σας

Δαβάσετε ακόμα περισσότερα για το πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν στο ξεχωριστό άρθρο μας.